Vet ni vad?

Jag e kär! i 4st killar, dom finaste killarna i världen! Och då pratar jag så klart om Tokio Hotel. Sitter o kollar på min ena DVD med dom nu, den senaste. Sist jag tyckte om det band så mycket va Spice Girl. Annars har det bara varit Brittan! Och de e det fortfarande♥ Men Tokio, de e en annan kärlek! Gah en på mitt jobb bara skrattar o kallar mig Tokio=) Han ser inte mig som den som gillar Tokio. Han tycker väl att jag fattas de svarta håret (typ en rock brud) men som jag försöker förklara för honom e de att jag skulle vilja ha mitt hår svart! De e min önskan, men jag passar nog inte i de, e jag rädd för! Haha nä de va inte de jag skulle säga, utan var ser man på en människa vad för musik dom gillar.? Klart man kan se de på många! De vet jag, men jag gillar rock o de kan nästan ingen tror.. Med tanken på Brittan & allt schlager jag dansar till på fyllan! Då e schlager de  bästa jag vet & 80talslåtar! Men de e de även annars oxå.. Och så lugnalåtar gaaahh älskar lugna låtar! Men sen har vi något jag även kan lyssna på till fyllan som när jag städar! och då tycker jag synd om mina grannar för då e det rammstein som gäller! Har 3älsklingslåtar! har delat med mig av 2st här i bloggen om ni vill lyssna (finns bland musik/film tror jag)

Tillbaka till TH! Som sagt jag längtar efter er! Vill bara se er live, lyssna till era låtar och veta att öppnar jag ögonen så finns ni där! Tänk så underbart! Några andra jag vill se. Brittan så klart och rammstein och då behöver jag inte tjata på Looi eller hur hihihi=) Fast med TH e det en annan sak!


Alltså jag vet i fan om jag ska publicera detta inlägg haha förstår ni ens vad jag skrev? För de gör inte jag iaf!!
nä, nog om mitt kvällsyrande! Som sagt ber om ursäkt för detta klyddiga inlägg=/ Men jag e piss trött.......

Sov gott så hörs vi imorn.. Då en nervös Therese kommer skriva!

Kommentarer
Postat av: made4lene

Klart du hade passat idag vill samma sak :) black friends kan vi heta då :)

2008-08-09 @ 23:40:03
Postat av: tess

hahah du e för rolig.. Ja men då säger vi de=) svarthåriga NÄSTA!

2008-08-09 @ 23:49:14
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0