Sova!

Hej igen! Har inte pallat lägga in bilderna på datan än, så jah tar och gör det imorn istället.. Och jag kom på att jag inte iheller har tagit med dagens sommaråt. Och eftersom de e kväll nu och att dom flesta ska gå och lägga sig, eller bara helt enkelt vill ta de lugnt så kommer här en skön låt.. Som jag bara älskar..  Kan väl säga att den va lite för känslig att höra på innan.. Men nu, nu bara njuter jag! Så fin e den!




Och efter allt tittande på THs DVD & blggarna + deras forum, så säger jag godnatt och slänger in en bild på min sötis..


har redan haft denna bilden uppe på bloggen  jag vet, men jag kan inte hjälpa de, han e sååååååååååå fin!

Längtar efter dom!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Ullis

du gillar verkligen dom i Tokio Hotel, det finns knappt ett inlägg utan någon av dem i =) kram

2008-08-03 @ 23:21:54
Postat av: tess

gillar`? jag älskar dom=)

2008-08-04 @ 16:50:14
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar den låten ,kan den utan till... hehe... pusss

2008-08-04 @ 19:22:08
Postat av: tess

Ja den e så bra=) ja kan den oxå utan till=P

2008-08-04 @ 21:50:28
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0