Söndag!

God morgon! Sovit gott.? Va precis ute med Mille.  Tänkte ta en lååångrunda med honom idag, men icke! Han hatar ju när de regnar och ville in så fort de bara gick!
Som ni kankse förstod så blev de aldrig någon diskning igår, så innan 13.00 idag ska ja ha tagit den iaf, så de det bara..
Va e det annars som händer? Hm jag ska in till affären och handla sånt jag har glömt till resan! Cykla hem till Malin och vara där ett par timmar, sen hem igen packa klart, har ju lite kvar.. Sen kommer Sandra och hämtar mig, som jag bara har skrivit ett par 100ggr....


Hahahahahaha ursäkta men hahahahahaha alltså tittade precis på malcolm ett geni i familjen=D de e min humör hahaha.. Så roliga dom e, ja kanske inte alltid men denna gången hahahaa som jag skratta!


Nä nu kommer ett till hahaha måste jag se! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0