Shiiiit!

Såå tråkigt de e att städa och tvätta! Kommer hålla på med detta hela jävla dagen och natten tror jag.. Har iaf tagit fram resväskan nu! Letat upp låset till den. Kollat genom vilka skor jag ska ha och så klart vilka kläder.. Skriver upp allt som jah tar med mig.. Brukar ja annars inte göra. O då har jag fan aldrig någon koll på vad jag har packat ner och inte packat höhöh.. Så de va dax för de med! Sen ska ja även packa till Millie.. Han ska ju oxå åka bort hehe.. Hem till Malin och Bella ju! Malin e en av mina bästa vänner och Bella e hennes hund/ milles flickvän!

oh kollade precis ut i köket=( buuhuu vilken disk=( aja den ska bort idag! Så e det bara! Sen ska de dammsugas här med. Fick ju en ny nu när jag slutade på jobb! höhö.. Dom tyckte de va p tiden att jag dammsugade.. höhö nä men jag har velat ha den så länge.. Dock inte fått händerna ur röven! Men nu så, nu e den MIN! sen fick jah en massa fler saker som ja ej pallar ta med..



Naaaaaaaaaaw ni vet min Hanna(Johanna) som jobbar i Norge, hur som helst hennes päron har köpt en liten Frasse(valp).. Han e sååå söt..





bara kolla=)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hehe kommer sakna dig :) Hittar du något fint till mej så köp du får pengar av mej gumman :)

2008-08-09 @ 16:06:01
Postat av: tess

kan ju se om jag hittar något.. pussss

2008-08-09 @ 17:28:56
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0