Onsdag!

God morgon god morgon!

Inatt sov jag som en prinsessa.. De tog lite tid för Mille att få mig att kliva upp ur sängen=) Men nu har han iaf varit ute en stund och fått mammse.. Nu e det bara jag som ska få i mig min mammsemammse... Och va de blir? Höhö ingen frukost om man säger så.. Men jag älskar de, mummma!
Idag e jah leeeedig!!! Sköööönta, ska städa, skriva upp vad ja ska ha med mig till resan fixa en tvätt tid tills på lör.. Ska se om jag pallar ta mig in till stan oxå en sväng.. Måste ju växla pengar o sånt..

Ni sitter jag mest o väntar på våra bästa år.. Ohh nu börjar de hööhööh...

Hörs sen!

Dagens sommarlåt.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Bra låt. Jag har sovit skitbra..hehe... nu ska jag städa=( Pusss

2008-08-06 @ 11:26:46
Postat av: Ullis

den låten väcker minnen från skolan...=)

2008-08-06 @ 16:07:18
Postat av: tess

Ja eller hur tjejer den e bra=)

2008-08-06 @ 16:18:28
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0