Milton & Tvillingarna!

Jag tänkte bara säga natti natti! Och att ni vet väl att mina 3favvo killar fyller år imorn. Ja och så menar jag ju så klart min lilla sötaPrins Milton och dom sötaste tvillingarna Bill & Tom! Så jag hoppas att ni tar väl hand om deras stora dag!

Natti Natti!

Här har ni en av mina älsklingslåtar! Don´t Jump. Finns även på tyska. Jag tycker mest om den tyska.
Men nu blev det den eng...
  Och den säger jag nu Godnatt med.


Alltså ursäkta. Men varför? varför e dom så bra.? Nä nu ska ja hoppa ner i min TH-tröja som jah brukar nanna i.. Vad annars liksom=)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Grattis Milton!

Den låten var faktiskt rätt bra. Duktiga lammkött ;)

2008-09-01 @ 06:28:05
Postat av: tess

Naaw han hälsar TACK ULLIS=)

ja eller hur e den=)... hehe ja dom e bäst=)

2008-09-01 @ 17:49:12
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0