Inte klar än!

Jag har tagit en lååång paus från allt  nu, förutom tvätten, men jag har till 24 inatt att tvätta så jag ta de rätt lugnt hehe.. Men jag har inte rört disken än! Men den ska bort iaf de har jag lovat mig sj! Inatt åker den nog haha.. Händer ofta att jag får sånt fnatt på natten och börjar städa och allt.! Håller jag tummarna så händer de i natt höhö!

Pratar med Sandra nu på msn=) o så bra hon hämtar mig! Känns bra! Så imorn ska ja hem till malin så tidigt jag bara kan. Så ska ja visa henne ens sak som hon ska göra till mig.. Pussa på mille i massor! Snacka massa skit med Malle, va några dagar sen jag träffa henne nu ju! Men hon svarade inte när jag ringde innan.. Hon e nog hos killen så jag vill ju så klart veta när hon e hemma. Så hon inte e hemma allt för sent.. Vill ju vara med dom en stund innan jag cyklar hem och väntar på att Sandra ska komma!


haha jah inte dom snyggaste bilderna precis.. en med lite smink och en utan haha, men stumpan blev söt iaf!
Jag & Malin för er som ej fattar=)

 

Kommentarer
Postat av: :-)

Du behöver inte nått smink ;-)

2008-08-09 @ 20:59:33
Postat av: Anna=)

Hahha min disk måste oxå fixas snart:phaha äntligen klar me tvätten=)hihi..

2008-08-09 @ 21:36:58
Postat av: tess

naaw tack=)

2008-08-09 @ 21:43:15
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ni e båda söta utan smink=)) H'älsa malin.. hehe

2008-08-09 @ 21:49:52
Postat av: tess

heheh puss på dig jojo.. ja de ska jag göra.. puss

2008-08-09 @ 22:25:08
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0