Hemma igen!

Nu va man hemma igen.. Blev Ikea och Rusta... Köpte inte så mycket men lite blev det iaf. Och så växlade jag pengar. Nu börjar man fatta att de e dax för en resa igen.  I sept va de ju 1års sen jag va i Turkiet så jag känner att de verklingen dax fär semester nu! Längtar som bara den.. På sön ska jag lämna av Millepille till Malle som ska passa honom, och sen kanske Sandra hämtar mig (hoppas hon kunde) så ska vi hem till henne så ska ja sova där.. Anna & Milla sover med varandra hos Anna.. Sen vid 3-4 tiden ska vi ses på Centralen för att då ta tåget till DK. Flyget går vid 7 tiden. Ohhhh jag e lite rädd för att flyga hehe men de gick bra sist så va mest nervös vi starten. Men sen kände jag att jag lugnade ner mig mer och mer.. Men då flög vi bara i 3timmar nu ska vi flyga i 5 tyckte jag Anna sa=( Men men jag tar med mig min mp3 så jag kan höra på min musik och då blir det ju som vanligt på TH så klart höhö.. Och lugna låtar som jag kan sova till..

Haha ursäkta, kollar på en serie på 3an höhöhöh=P

Så nu ska ja nog börja fixa med mina nya saker som jag köpte till min lghet.. Hoppas de blir fint..

Just de alltid när vi e på Ikea så köper vi ju alltid korv med bröd och pizza, muuumms=) aja hursomhelst så gick där förbi en riktigt tjock kvinna, (utanför alltså, med en korv i munnen) Så säger jag tyst, kolla Robban jag fattar inte varför man käkar sån här mat när man ser ut så.. Men va jag inte såg, va att hon som satt brevid mig oxå va rätt stort=/.. tror inte att hon hörde mig.. Men ändå.. I bland säger man saker utan att tänka sig för.. Höhö.. Händer rätt ofta om nu frågar mig...

Har ni sagt något som ni kanske skulla hållt tyst om? Hade varit skoj om ni hade kommenterat om de isf.. Alltid skoj att få höra om hehe... Va inte blyga.. Jag vet att här e några st som kollar in bloggen ju=) Så va väntar ni på............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0