Helt slut!

För er som inte vet, så har jag börjat ett nytt jobb.. Och jag e helt slut.. De e liksom så här att mitt nya jobb e helt nytt.. Alltså vi öppnade idag för första gången.. Så vi jobbar som djur.. Hade inte jag varit på semester i 2v så hade jag säkert fått börja jobba där mycket tidigare. Men vet ni vad? Jag saknar Coop Forum, ja de gör jag. Men jag e helnöjd med Coop Extra. Igår va de lite si sådär, men nu! Yes i like! Har inte fått bilderna än från tjejerna. och jag hade inte tänkt få dom idag, för ja ska snart sova.. Kul!!! Kom precis hem för fan och ska redan i säng. Jobbade 8-20 idag. och samma imorn.. Eller till på lör.. Fast då slutar jag lite tidigare.. Längtar tills mina riktiga tider kommer igång..

Men vet ni vad, nu ska ja hoppa ner i sängen! Hörs imorn


Kram Therese



här ha ni en bild på mig, Står jag upp o sover eller hehe=P

Vet ni vad! Jag saknar mina killar!

Saknar dom sååå! Tänk er först 2v utan dom, om man bortser när jag tjatade på Djen inne på papasbar att han skuille spela den enda låtan han hade=) Blev sååå glad, ni förstår inte=).. Eller när jag satt på Bussen till Cario eller på flyget. Då hade jag ju min Mp3! Men annars har jag missat 2 THprogram m,m m,m=( buuhuuu.. Aja snart lugnar de sig på jobb och då jävlar.. Nä nu e de säng..


Söööööööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0