Hej då älsklingar!

Nu sitter jag hemma hos Malin, vi har precis tittat på en film och käkat Pizza ´mummsi=)... Tänker lämna min data här.. Så de e därför jag bloggar här i från! Tänker snart åka hem.. Måste ta ett bad innan sandra kommer och titta igenom resväskan så jag fått med mig allt! Och se till så  ser okej ut där hemma så kan kommer hem till em sygg lghet höhö...
Va på coop innan, köpte lite extra saker som jag hade glömt köpa.. Nä nu ska ja pussa på min Milton som jag kommer sakna såååå mycket=( Buuhuu kommer inte träffa honom på 16dagar! Kommer längta efter honom såååå mycket.! Nä ni får hade så bra...


Pussar och kramar från en nervös Tess=)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha en superskön semester!! Kram

2008-08-10 @ 21:22:32
Postat av: madde

Klart man kan skriver de när jag går in på internet kommer upp då

2008-08-10 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0