Godmorgon!

Tänkte börja med att berätta något som ja inte talade om för er igår! Jo igår va jag och Anno i Tyskland.. Vi gick och kollade runt lite och plötsligt kom vi fram till en skola.. Anno som hade någon broschyr i handen, sa att detta va en skola som hade öppet hus nu ( eftersom sommarlovet nästan va slut) hon sa att man fick lov att gå in o kolla runt lite.. Sen bara tystade hon till och log. Jag frågade, va e det med dig? Då skratta hon och sa, haha du kommer inte tro mig, men dina älskade tvillingar gick på denna skolan. Hon förstod att vi nu va tvungna att gå in och kolla läget en stund.. Min första tanka va (där kanske finns några bilder på dom eller något hehe) Vi började gå mot skolan då hon plötsligt säger, tess gamla elever ska tydlingen vara här och prata med nya om nu dom nya vill.. Så jag började gå lite fortare.. När jag plötsligt ser en kille med svart hår och något typ av förkläde! Jag bara de måste vara Bill.. Och mycket riktigt va de han=) Jag gick så fort så benen nästan gick av.. Tänk er sj! Jag bara tänkte Tom måste ju oxå vara där! Jag kom in i skolan eller jag stod mellan dörrarna då jag jag kände hur mitt hjärta stannade till en stund. Han stod där.. Med ett fan som gav honom en ros och en kram och samtidigt fotades med honom.. Tänk om jag fick en bild med honom, så glad jag hade blivit.. Jag gick i genom dörrarna så jag kom in där han stod.. Han kollade på mig. men de va tyå bara de.. Ja frågade anno direkt. Hur fan ser jag ut.. han kollade ju knappt.. haha.. Vi gick runt och letade efter en toalett som jag plötsligt skulle sminka mig i! men vi hittade ingen.. Jag frågade många.. Och konstigt nog kunde alla ja frågade svenska.. aja.. Tänkte inte så mycket på de.. Sen säger Anno till mig att Tom står bakom mig.. Uppe på en trappa.. Hon började fota (eftersom han även kom med där bak) Men efter att hon hade tagit några bilder tittade hon och började skratta.. vad skrattar hon nu skratta åt.. Jag fatta ju ingen.. Men plötsligt kände jag hur någog stod brevid mig.. Och där stod han..  Tom! Han ville oxå vara med på foto.. De enda jag fick fram va oh Hej på dig! Men han bara skratta lite eftersom han nog inte fatta ett skit av de jag sa.. Och så gav han mig en kram och anno fotade.. Men sen kommer ett ljud,något som ringde jag kände igen ljudet så ja tittade på Anno och sa nää inte nu! Jag vill inte.. Och sen så vaknade jag med mobilen i handen.. =( De va en dröm, men vet ni vad.. Jag älskade drömmen, den kändes så verklig.. aja de e inte ofta ja kommer ihåg mina drömmar så här exkat.. Men jag tyckte de va skoj att jag gjorde de med just denna.. Och ska säga er att jag aldrig drömmer sånt här.. De har aldrig hänt innan.. inte om någon kändis tex.. men men jag tyckte om drömmen iaf hehe..   Läste precis igenom de jag skrev, skrattade bara, aja hoppas ni förstår vad jag har skrivit.. pallar inte rätt till de eller skriva om.. höhööh...

Och här har ni iaf ena av dagens sommarlåt.. Tarzan boy heter den!



Annars så ska jag jobba 13--18 inte så lång dag.. Men de e härligt... Sen kanske de blir party.. Men vet ej om jag pallar.. Annars blir det ju poolparty imorn.. Om väderthåller i sig..


och här kommer en favvolåt.. som jag tror de e för många..



Nä nu ska jag göra vi mig lite....

ha en underbar dag..
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

woooooww sjukt fin blogg=)

2008-08-02 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0