Egypten!

Hej sotisar! Hoppas allt e bra med er! Har e der helt underbart! I torsnatt hamtade en buss oss, som körde oss till Cario stavas de sa hehe... vi va inne på ett museum, dar vi kollade pa mumis och massa andra coolasaker! Sen akte vi vidare till en resturang dar vi kakade lunch... Sen vidare till pyramiderna ohhh fattar ni så underbart de va hihihi.. har fotat dar i från sa ni kommer fa se alla bilderna sen.. va aven inne i ena pyramiden, Sjukt varmt.. har nog aldrig varit sa svettig i hela mitt liv, de rann av en.. Maste be om ursakt att jag skriver sa konstigt men tagentbordet ser lite konstigt ut haha... imellanat kommer de fram ö ja se där kom ett hehe samt ä hehe.. aja hursom helts e har helt underbart. Vi ska festa till de lite ikvall.. men får inte vara för fulla eftersom imorn ska vi simma med delefiner hihihi............ Pa ons ska vi pa super safari... men va som hander sen kan ja ta ¨lite senare.. nu pallar jainte sitta har inne langre... som sagt kommer bilkder sa fort ja kommer hem-..............

hade så fint sa lange pusss på er mina sötaisar................

Kommentarer
Postat av: looooi

åhhhh...jaaaaaaaa vill medddddddd...hahha jajja...får väl trösta mig emd att ja redan vatt ddär hhah...åhh visst var cairo underbart?? heheh

2008-08-16 @ 17:53:03
Postat av: Madde

Hej gumman! kan tänka mej att ni har sjukt kul.vill ju oxå var däär buhh hehe! ha de super bra gumman. hälsa delfinerna för mej me :-D

pusss

2008-08-17 @ 17:45:03
Postat av: Ullis

Låter superkul! Hur varmt har ni det? 40-50 grader? Kram

2008-08-17 @ 19:29:33
Postat av: madelene

Hej ohh vad skoj jag ska med simma med delfiner i thailand hehe Christian ska bjuda med mig han har gjort bra med jbb u så han hade mycket pengar hha hålla tummarna nu oxå attd et blir av..Och Safario e sååå ball e min döm :) fota massor så mattalen får se heheh älskar dig ochs aknar dig otoligt mycket in prinsessa sjöt om digh och var rädd om dig pussssssssssssssssssss

2008-08-19 @ 16:03:14
Postat av: Anonym

Hej gumman.



Hoppas ni har det mysigt och solar massor för mig.

Snart åker jag och precis efter så kommer ni hem så det dröjer innan vi alla kan ses igen.

Hälsa töserna från mig.



Pussar Anno

2008-08-21 @ 16:37:12
Postat av: looi

hejjjjjjjjjjjj gummann..hoppas du har kul....du kan aldrig gissa va som hänt den kvällen... vi hade avskedsfest för jojo...sen ble de festivalen..och ja ble ant. drogad... o åka till sjukuset...sen ble ja hemkörd av polisen...o hinner inte mer än hem och d blir skottlossnig o en jävla bom smäller här...........helsjukt...... hoppas du haft det bra:) PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ska bli sdå kul att höra allt

2008-08-23 @ 04:08:47
Postat av: Amalia

Naaajs med egypten! jag har också varit där :)

2008-08-23 @ 16:13:17
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Jojo

Det låter helt underbart juh.. vill oxå bada med delfiner o se pyramider=) PUssssssssssss

2008-08-23 @ 18:33:54
Postat av: looi

ehh..jag har minne av att jag skrev en kommentar här inatt...radera den...berättar allt sen istället...hoppas du haft såååååååå kul:)

2008-08-23 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0