Borta bra, men hemma bäst!

Så nu va man hemma igen! Har haft de så trevligt.. Badat och haft mig.. Så härligt.. Men solen kunde ju ha varit framme lite mer dock.. Tänkte slänga upp lite bilder sen så ni får se!! men kvällsbadet får ni inte se iaf.. Blev ju nakenbad ¨på natten.. Haha så sjukt.. Men kul va de.. Skratta som fan hela tiden.. Men vi hade gjort de rätt mysigt.. Hade levande ljus runt poolen!

Nu gör jag inte så mycket.. har på THs DVD som jag lyssnar på iaf.. O tänkte fixa här hemma, för de har jag fortfarande inte gjort..
ohh nu kommer min älsklings låt.. kärlek säger jag bara♥



Till något annat.. i fredes åkte jag hem till Madde.. Hon bjöd på midda och sen blev det lite cider och så åkte vi in till stan för att gå på fest.. De va helt okej.. Synd bara att de nästan bara va tjejer där haha.. aja.. Madde blev dock lite för full.. Jah klara mig rätt bra om jah får säga de själv.! Träffa några söta tjejer på festen (som kom när vi kom) dom körde iaf oss hem. Skönt! Slippa lägga massa pengar på taxi eller stå och vänta på bussen!

Nä om man ska börja med de som man skulle ha gjort för så där 100årsen.?

Hörs lite senare med lite bilder från igår..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0