Bilderna från helgen!

Hej igen! Här kommer lite bilder från helgen som gick!


Killarna vid poolen.. Ja som ni ser hade vi iaf inte tur med vädert=P

hahah titta! Henke han kan flyggggggga=)


Mumms=) hehe.. Mina små röda vänner=)


Mina 2 älsklingar som spelar fotboll hehe=)


Killarna har skoj!!


Naaw så söta! Matte & min ampelina!


Sen satt vi levade ljus runt poolen & lite senare blev det nakenbad haha!


hehe efter allt badande och supande, åkte mina myskläder på och sen somnade jag och Mille gjorde så klart mig sällskap=) Jag somnade iaf till Dont Jump med TH så klart höhöh...

Bilden fotar min annapanna.. Mille vaknde till men icke jag haha!

fler bilder kommer.. Men måste få dom av ampe först!


 


Kommentarer
Postat av: Anna=)

Hehe helgen blev riktigt lyckad asså=) wiii.. speciellt badet på kvällen:p hehe

2008-08-04 @ 22:20:13
Postat av: tess

hahahahha ja eller hur höhöhö=)

2008-08-04 @ 22:28:13
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: Ullis

Nakenbad?? Satan, varför missade jag det!

2008-08-05 @ 05:19:02
Postat av: looi

nakenbad...haha vad kul:)

2008-08-05 @ 06:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0