Vila i frid min älskade Morfar(L)

Godmorgon.. Hoppas allt e bra.. Själv så e det inte de.. Fick ett samtal igår av min mamma att min älskade morfor har dött..... Jag kan inte tror de.. Jag kommer aldrig mer få se min lilla morfor, min morfár som jag älskar så...
Men de som känns hemskast e att ingen av min mamma eller ja va där för att säga hejdå=(.. Min mamma e i norge nu så dom fick inte tag på henne.. Så att han låg på sjukhuset hade vi ingen aning om... Han hade frågat efter henne o så.. O de får mig att må så dåligt.. Om ja jag bara hade varit där... Ingen som ringde mig.... Jag fick inte säga hejdå....
Min mamma e på väg till Sverige nu iaf så när hon kommer ska ja o Mille bara krama o pussa på henne...

Morfor jag älskar dig o kommer alltid göra de.. Saknar dig... Vila i frid... Farmor o Bodil kommer ta hand om dig..

Älskar dig
RIP
Morfar

Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Beklagar sorgen:( Jag hoppas du kan finna stöd hos dina närmsta anhöriga och prata om alla fina minnen om din morfar. Skänker en tanke till dig gumman!

2008-04-23 @ 21:26:54
Postat av: looi

Fint skrivet gumman...Puss på dig..Älskar dig

2008-04-23 @ 21:47:13
URL: http://looooi.blogg.se
Postat av: TESS

Tack tjejer... Älskar dig med looi.. Pusss

2008-04-23 @ 22:10:34
URL: http://theressee.blogg.se
Postat av: Jojo

Väldigt tråkigt att höra gumman! Love you.. Puss

2008-04-25 @ 18:46:06
Postat av: TESS

Love u 2 gumman (K)

2008-04-26 @ 12:01:16
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0