Varför?

kan jag inte lägga upp mina bilder.? blir galen.. Vill ju slänga upp lite från i lördes.. Men neeeej de går inte... Varför=(? Vet du om ja kanske gör något fel.. (gör ju som jag alltid har gjort) men ändå, så hör av dig.. För jag e nära att slå sönder datan... Oh!


jaja annars, va man i trelleborg igår men Mille, M, B och K käka pizza drack lite eller ja jag & B gjorde de iaf.. spelade fia med knuff =P va 100årsen sen ja spelade de,men gud va skoj de va hehe.. ska ja lätt köpa hehe...
Har inte jobbat på några dagar nu, dom ringde igår men ville inte.. Kände mig lite små sjuk.... O så har dom ringt idag men då låg ja o nanna såå skönt, så de hörde jag inte ens....

Nä nu e de frukost......... Hörs.. hajdååååååå..

Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

å sen e de fest imorn, hehehehe - då ska de bli bilder eller hur? massor av kramar

2008-04-04 @ 06:48:35
Postat av: TESS

som fan hehehe paaaaaarty=)

2008-04-04 @ 14:03:40
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0