Ibland vill man ju bara....

image281

Just nu vill jag bara springa iväg till ett fjäran land.. O kanske hinner ja då säga farväl till dig.. Óm du bara viste hur mycket jag älskade dig.. Du va ju min morfar, de va bara du.. Och nu finns du inte längre hos mig.. Varför finns du nu? E du uppe hos farmor, ja hälsa då från mig.. Jag vet att hon står o väntar, eftersom du oxå hade mig.. Du fick ju träffa mig ett bra tag längre, så hon vill säkert höra allt du vet.. Ni två va dom bästa, dom jag älska så.. Men den dikten e till morfar som ni säkert förstår... Farmor ta nu hand om honom o visa hur allting e.. Annars måste jag komma, o de e ju inte tid för de..


De finns två människor som jag saknar så o de e min morfar som gick bort i tisdagsnatt & min farmor som gick bort ett par år sen.... När min farmor dog, dog en del av mig... De e därför hon oxå kom med i denna dikten som jah precis skev........ E inte så duktig på de men hoppas den gick att läsa..


Det tar sin tid...

Allt har sin mening ..

Men jag önskar ändå morfar ...

Att jag kunde fått säga farväl....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0