Heeej Hoppp!

God morgon... Oh vilket underbart väder=) wiii blir så glad när solen tittar fram... Jaha va ska ja skriva om idag då? Ja kan ju börja med helgen som nu har varit=) I fredes kom Madde hem till mig.. Vi käkade bakadpotatis med röra mummsi=)... O sen blev de lite dricka, vin cider & bajapäron.. Tog taxin vidare till Kim, va där en liten stund o sen drog vi vidare till Big Bowl där vi mötte upp Jörn.... o så bowlade vi som bara den.. o för er som känner mig, så vet ni att jag blir ofta jävligt FULL när ja blowla haha... O de va väl självklart att jag blev de denna gången oxå haha.. Fy som vi drack.. Killarna bjöd ju på rätt mycket=) TACKAR! Sen kom ja på igår att ingen av oss tjejer betalade för bowlingen hehe.. Så tack för de med=)

Hahahaha.. Måste ju bara säga att Madde gör något på toan som fick mig att börja spy som fan i vasken hahaha.. Säger inget mer.. hon kanske läser bloggen ju haha.. Då blir hon inte så glad=P hihih... Ja sen dansade vi o jag stod inne hos Dj o hängde med honom..Undertiden Madde delade ut mina cigg haha.. (fast hon säger nej) hehehe...... Sen va mådde ja som en prinsessa på lördagen=) helt paff.. Brukar vara jätte bakis, men drack inte så mycket cider kanske beror på de? Vem vet.. Men Madde dock! haha såååå bakis hon va hahah.. Naaaw.....(K)


Nääää nu till lördagen... Skulle hem till min Anna.. Men pallade inte så jag cyklade hem till malmqvistarma.. Min Jojo va ju hemma o hälsade på hihi så vi hyrde film o jah köpte pizza mummmsi... Sen blev de massa skratt... SÅÅ GÖR JAG ALLTID TILL SÖREN hahah säger inget mer=P VEM E DET JAG HAR HITTAT haha....

Sen skulle ja till Ikea på söndagen men som vanligt svarar inte Malin när man ringer så de blev inget med de... Utan Anna o Sandra kom lite senare på kvällen.... Vi käka gott o tittade på film=) iiiiiiiiiiiiiiiiii just de vi har betalat in lite på resan nu=)

Ohhhhhhh de e klart jag vet... Men fan tänkte iaf inte säga något till dom andra FÖR SÅ RÄDD E JAG FÖR DE men vi måste ju ta spruta buuhuuu vill inte.. hade lätt kunnat hoppa av resan bara för de.. Men ja ska fan ta den jävla sprutan! KOM IGEN TESSAN DU KLARAR DE=)

JAAHHHAAA de va iaf lite av min helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0