Godmorgon!

Hejj...

tänkte bara berätta att min ena lilla tös, snart fyller år! Och ikväll ska de firas ..... Hon bjuder på god midda, massa gott att dricka & lekar o mycket skratt=) Jag bara längtar!!
De va liksom en evighet sen vi alla träffades igen... Och jah hoppas bloggen slutar jävlas med mig, så jag kan slänga in lite bilder sen från kväll.. & även från personalfesten...!

nää nu känner jag att de e dax för lite mat.. Men sen får jag inte käka mer hehe för vi skulle komms hungriga:P & jag känner på mig att de blir en underbar midda hihi....

Pöss haj!


Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Naaw va du e söt gumman! jenny kommer lite, så efter lite justeringar e jag på banan igen. Jag längtar med, hoppas att ni alla får en superkväll!Ja de e nog bra att komma hungrig, här ska de lagas mat hehehe...
Varmt välkommen vännen min! Kram Ullis

2008-04-05 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0