Av med dom nya kg=)

Tjabba din krabba=)

Sitter just nu o tittar på våra bästa år och bara kände att jag vill skriva lite i min kära blogg.. jaha då va de slut=( Men jag vet att hon inte har dött hehe.. Jag vet allt!

Igår jobbade jag o sen träffade ja Johanna, eftersom vi skulle träna.. sååååå skönt de va... Ska träna imorn igen.. Ska försöka träna minst 3ggr i veckan nu...  Kände att jag hade rätt ont i kryggen när jag tränade, så jag måste börja jobba lite extra med den.. De e ju inte konstigt att man har de pga av mitt jobb.. Sitter ju i kassan ibland i flera timmar eller så springer man runt på golvet, eller lyfter massa tunga saker osv... De skadar ju fan ens rygg........


nääää nu ska ja hitta på något.. meeeeeeeeeeeeeeen vad... ohhhhhhhh kunde ju ha åkt över till dk idag men nää då.. ska ju jobba lite senare idag....... men men sånt e livet.. Blir ju ändå Tyskland nu den 6 maj=)

jaja pusssssssss
image277

hehe va bara tvungen att slänga in denna bilden... Kommer inte ens ihåg att den togs... haha.. men men.. jag & Ola iaf....

image278

Min söta Anna o jag=)

image279

Titta jag har en penis=P hahahaha o madde vill ha den........ fast de vill nog Looi me hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0