Längtan efter dig...

Älskade eller älskar, det e frågan. Älskar jag dig eller älskade jag dig? Idag fick jag ett sms av en person som jag hatar men ändå älskar tycker om, ja jag vet inte vad. En gång itiden älskade jag men nu vet jah inte. Allt den här personen har gjort mot mig, har jag nu svårt att veta hur jag känner.. Undrar om jah någon gång kommer känna så igen.. De personen skrev till mig fick mig att kanske förstå en sak.. Saknaden! Längtan, allts som går att tänka när man saknar o riktigt längtar efter en människa.. För de e en sak som jag vet, att jag längtar efter den här personen, saknar o vill bara vara med honom.. Hatar mig för att jag vet att de e så. Att saknaden e efter honom e så stor.

//Therese♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0