Du måste TRO på dig själv!

Haha hejsan. har inte skrivet på några dagar nu men idag har jag nog rätt mycket att skriva såå de e bara att luta dig tillbaka o bööörja läsa=)

I fredes va tjejkväll, ja de va de kan man ju säga! Först satt vi på lillatorg o sen drog vi till Big B där vår bana vänta på oss, som vi bara skulle ha i 2timmar hmm.. haha de blev lite cider o så. Förutom emma o looi för dom blev de en hel del annat OXÅ haha... jag skulle jobba så jag ville helst inte göra om samma sak som jag gjorde nör jag bowla förra gången=/ "hade jag inte haft spya i håret hade du fått en puss" eh okii så säger man bara är man e full haha.. fast looi skulle oxå jobba, men va man inte med eller hört om min förra bowlingrunda så hade jag nog oxå druckit mer...
Ulli fotade men jag har je fått fotona än.. annars hade de säkert kommit upp några fina bilder på min lilla älskade blogg=)

Just de måste ju bara säga att min lilla bebis e 1år nu=) Grattis Milton hehe.. 1/9-06 föddes han=)...

Tillbaka till bowlingen, när kl hade gått lite så va vi helt ensamna vid vår bana så plötsligt hade vi 4 banor! Jävla vad vi bowla då haha.. hade ju nästan vars en bana sen ju=) o ajajaj saå ont jag hade dagen efter kunde knappt röra armen eller gå=(.. Men men sånt man får ta när man vi ha skoj hehe...
Ikväll ska ja va med robban, så vi kanske ska hem till Madde o titta på idol.. Hade varit trevligt, o hon vill att gör min underbar potatisgratäng haha de e ju så god mummms;)

nä nu ska jag vila en stund, orkar inte skriva mer trodde att jag skulle skirva mer men ah vem pallar haha

hade bra!!!

Tro på dig!! hahahaha


Puss Haj
Puss Haaaj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0