Lördag..

Ah e så arg på de jag såg innan på min hotmail.. Kan inte sluta tänka på de... Förstår inte hur man kan göra så.?!


Men annars så har jag haft en trevlig lördag, Malin Emma o Christoffer va här vi käka god mat såg på film! O det blev den filmen som jag så gärna ville se på bio haha!! Men den va bra.. sluta inte som ja hoppats på men skitsamma... Sen spelade vi spel.. Alltså fy så kass man kan vara då haha.. säger inget mer...
E så trött nu, kan knappt hålla ögonen öppna! Milton sover redan... Ligger här brevid mig=) Han e så underbar♥


Nä ska väl krypa ner i sängen nu!

sov gott!

image53



Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Gumman!
Kul att ha en mysig filmkväll!
Jag o Emma gick inte ut eftersom hon fortsatte må dåligt, lille sjuklingen. Så jag låg hemma o tittade på tv o mös med tända ljus.
Fika hos mig idag vid 13-14, Madde sa att du kanske skulle komma, så kom gärna hit ;) Puss puss

2007-10-21 @ 09:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0