Hade jag varit där så hade jag dödat dom äckliga sjuka svinen!

Fy fan.. Blir galen!! Jävla idioter hur fan kan man göra så..? Bara slå på något som inte kan försvara sig för 5öre..? Hade jag varit där hade jag tagit den vassssaaassstte saken o hoppat på dom jävla idioterna o sparkat o dragit av dom skinnet precis som dom gör på dessa oskyldiga små söt djur!! Fy fan för er jävla idioter!! Hoppas att jag aldrig får träffa någon av dom! O de säger jag för deras bästa! För jag vet fan inte vad jag hade gjort!!! eller jo det vet jag! exakt de som dom gjorde mot dom djuren som jag fick skickat på min hotmail.. jag såg inte alls mycket, o de räckte! Ohhh!!!!!! Hur fan kan man dra av pälsen på ett djur så? Djuret va inte död vill jag på peka! Djuret hade inte dött än! jag spolade fram o då fick jah se de! SJUKT nä som jag skrev innan.. Hoppas ni aldrig får träffa mig!!
image52
Precis som Looi skriver! Tyck inte så mycket! visa istället att du bryr dig o bli medlem här! De ska jag fan i mig bli, för detta va dan droppen!

image51

Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är bra att mailet jag skickade väckte reaktioner! Hemska människor som flår djur levande! man vill bara kicka långt bort härifrån....! Puss puss

2007-10-20 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0