FixarTherese...

Godkväll!

Har precis satt mig i soffan, Helt slut nu.. Har fixat o haft mig här hemma.. E bara lite disk kvar sen så har jag ett fint hem=)...
Fan måste bara säga att jag e sååå trött på detta.. Ja ni vet säkert inte vad jah menar o mer säger jag inte... E bara så trött.. Usscch...bläää...

Nuu ska jag se på DW på 5an... Ja vilken kanal e det annars på hehe.. men men.... dom e såå underbara... o sen imorn e det ju serien man kan dööö för;) Greys........
Så nu va reklamen slut o jah kan skriva lite till...

Jobb imorn igen o precis som dom senaste dagarna börjar jag 7 o slutar 13=) rätt skönt, men kan ju inte blir en bra lön.. Meeen meeeen skitsamma...

Saknar...



Höres//Therese♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0