Facebook... Ska man tror på det eller inte..??

Ξ Facebook Ξ

Ja det e den stora frågan hehe.. men jag ska ha vara kvar på facebook ett tag till iaf..... Men kan ju berätta att om du nu ska ta bort din sida så radera bort ALLT då menar jag allt.. Alla mejl, foto gbinlägg ja allt som du har på sidan. Allt ska bort, sen kan du radera ditt konto...

 



hatar att vänta... väntar just nu på foto från annos 21årsfest.. hade tänkt lägga upp lite på hon i mig här ju=) så ni alla får se min lilla sötnos... Hoppas de nu blev några bra på oss bara hehe...

Vad har annars hänt idag då..
började jobba kl 14.. till 19.. så tvätta lite o så innan sen åkte jag till jobb...... kom hem o skulle kolla en sak på nätet, då plötsligt mitt jävla internet slutade att fungera.. Blev galen kastade ut den jävla datan genom fönstert, hoppade efter o stampade på den o hade mig.. blev så förbannad..grrr... haha.. sen lugnade jag mig o klistrade o hamrade ihop datan så nu kan jag surfa igen JIPPI!
måste ju kunna skriva min blogg innan jag kryper ner o sängen..

väntar & väntar

Rosa bandet

La upp en bild innan på rosabandet... tycker att man ska hjälpa till så mycket man kan.. o eftersom de e inte e lönt att jag ger mig in o forskningen (hade ju bara gjort saken värre) så har jag köpt ett rosaband o även toapapper=) rosabandet på dom med=) så lite har man hjälpt=)..... ser bra ut på jackan eller vart du vill ha den.. kostar bara 20kr.. köpte två vill jah oxå påpeka=D sååå kom igen...kooom igeeeeen..


precis så ser de bandet ut som jag köpte=)


ussshh så trött jag e.. måste nanna nu.. bilderna e inte klara än.. så jag får lägga upp dom en annan gång..

Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Loooi the best

Jag tycker du ska ge dig in i forskningen haha...Men va e det me face book??

2007-10-26 @ 00:28:38
Postat av: Ullis

Jag som inte gått med i facebook trots miljoner inviter från omgivningen (jag palla inte med de) kan nu skatta mig lite lycklig då om jag inte riskerar att få en massa bilder på mig ut på nätet varsomhelst för att rättigheterna till bilderna ägs av någon annan. Jag hoppas att det inte blir strul med det...

Inte visste jag att du va datanörd, hohohohohoho :D

Jag har åxå köpt toapappret i omgångar, så där har man bidragit, men jag har inte hittat rosa bandet än, det finns väl var som helst egentligen, så de e bara att glo runt lite.

2007-10-26 @ 06:06:47
Postat av: Ullis

förresten, håller med Looi, ge dig in i forskningen o ta reda på va f*n det är som orsakar bröstcancer!

2007-10-26 @ 06:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0