E han värd dina tårar..?

Utan dig vill jag inte va... varför...??? fattar inte.. känner mig så ensam utan dig.. saknar dig.. hatar dig.. kan inte leva utan dig.. blääääääääää hatar detta.. klart jag kan leva utan honom.. men känns så jobbigt, tänker på honom varje jävla dag.. hatar mig för de... hatar hatar hataaaaar!!!!


Men nog om de...................................

jaha va har annars hänt idag... Jo haha bråkade med Robban, slängde ut honom från mitt hem haha.. blev så arg haha.. sorry robban.. men du aaaaaaaaaaah ja precis så....





Jobbade innan såå mycket folk... sjukt ju hehe.. vi fyllde år ju så vi hade massa kul på coop idag.. mest till barnen men de va skoj med så mycket folk.. jobbigt med kul hehe.. mycket i kassorna=)






Vill bara gråta ut i din famn..
Du e allt för mig..
Behöver dig

Varför...?
Borde ju hata dig.. allt du har gjort...

image43

♥Godnatt//Theressee..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0