Bio! Men icke som tredjehjullet!

Biolio ikväll med Malin o hennes kille Björn.. Men fan att jag skulle vara tredjehjullet!! naaaj!!!! Så jag frågad andy om han ville med haha... tack gubben du räddar mig!!!

Va på bio med robban förra helgen o såg chuck and larry måste ju bara säga wooooww va snygg min Adam e=) Mumms;)

Måste ju gratta min LOOI till lghten=) GRATTIS DARLING!!!! hoppas du kommer att trivas... kommer o hälsar på dig så mycket jag kan hahahha du blir inte av med mig!! + att du bor nära anno nu min sötnos... o hade jag kunnat få hennes brors lght hade jag oxå bott där hahahaha....

Nä nu ska jag bada o fixa till mig lite för ikväll, behöver ju inte se ut som jag gör nu haha



Byeeee.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack=)..bor anno på almgården?

2007-10-18 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0