Om du va en blomma & jag va en ko skulle jag käka upp dig, för du e sååå go..

Nu har man precis kollt på betty o DH.. o nu tänkte jag blogg lite.. Så vad har hänt idag, ja just nu ligger jag i min säng o skriver detta=) haha.. "lönt att ha med" men men... så vad har hänt... hmm jobbat sen kom man hem.. ja de va allt haha.. woow vilket liv.. men så känns det nästan som de e varje dag. Jobbar,hem,sova,jobba,hem,sova ZzZZzz...


jaaaahhhhhhhaaaaaaaa........
 men igår va jag hemma från jobb, o på kvällen kom emma o robban o hämtade mig, vi stack o käkade mat o tog en runda på industrigatan hahaha.. Robban skulle jobba=) haha.. nää men vi ville se om där stod några "jobbande" hahahah.. Men ICKE! tråkigt, skulle vilja se dom hårt arbetande kvinnorna... sen fick ja o emma för oss att vi bara va tvungen att röka haha sååå många bilar där plötsöigt körde sakta förbi haha.. Idioter... men dom tänkte väl.. ooo arbetare hahah.. men naaaaj fy fan.. bara kör vidare.. såå vi hoppa in i bilen igen o åkte hem till emma.. där jag hade lämnat mille=) han o bella hade bara busat o busat=)

sen åkte jah hem...


KÖRKORT

Nä tror att jag ska ta tag i mitt körkort nu!! hmm eller.. =P jag vill men kan jag haha.. villllllllllllllllll.. men då ska ja ju ha min älskling

tittar ner=D

image68




Kommentarer
Postat av: Ullis

ja men de e rätt gumman, de e en oerhörd frihet med körkort, men det kan man ta när som helst i livet, ingen brådska! Jag va nästan 22 när jag tog mitt. Och just den bilen blev jag kär i när den kom...så fin. Men nu är jag kär i min gröna Toyota, som heter Koppy =)
Pussssssss

2007-11-07 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0