20 Frågor..

1. Värsta känslan?

Ensamheten, som becka=)
2. Bästa känslan?

Kärlek

3. Din första tanke när du vaknar?

Nöööööööö, måste jag gå ut med mille=) hehe

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

TOKIO HOTEL- Spring nicht

5. Har du någonsin varit kär?

Mmm tyvärr..

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

vitfulfärg 

7. Vad har du under sängen?

Damm, urk o min resväska..

8. Ser på?

En datorskärm, & myggan!

9. Lyssnar på?

inget ser ju på tv............

10. Skriv nått smart!

Therese e bäst! de e det enda smarta jag vet!

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

oh de e många men död-Farmor levande BRITNEY och TOKIO HOTEL SÅ KLART!!!

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

En jul kram som man ska skicka vidare bla bla...

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Miljonär...

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Snyggast av dom alla.. haha... NOT!

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

När jag fick hem Milton, o när jah fick min lght...

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Sjunga som Becka skrev.. o kanske mycket annat..

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Allt haha

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Osynlighet, flyga

19. Vad är du beroende av?

Kärlek, mat, mille, vänner, mamma o pengar

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Solkräm, solstol & en radio=) och TOM!

detta hittade jag på rebeckas blogg så jag lånade hennes 20frågor=)

Läs hennes oxå om nu vill rebeckapersson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha, va roligt! Får jag låna dessa o besvara på min blogg? Måste be om DIN tillåtelse först eftersom du har skrivit detta först.
Pösssss

2007-11-29 @ 05:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0