ThereseInne&Utelista

Min lilla Inne & ute lista

Inne
Marie Picasso - This moment
Coopforum
Britney - Gimme more
Leggings till allt
Therese Reinvik
Blogg
Vännerna
Gryes
DH
Bio
Glass
Potatisgratäng
pringels rice
Milton
Grillkrydda


Ute
Amande Jeansen haha!
Ica
Paris Hitlon 
när programen har uppehåll
Lousie Olsson
Lunarstorm
Bilddagboken
Den nya cidern
Alla skitprogram
Killar
hemmakvällar (haft för många)
förhållande
kakor- Bläää
Rökning

Så kul hade jag när jag inte kunde sova.. kan ju säga att jag inte tar detta på så storallvar..
För jag handlar på Ica när jah inte orkar åka in på coop.. har köpt en film men Paris för ett tag sen, Älskar min Looi.
Dricker säkert fler ggr den nya cidern. Tycker ju en person e såå söt, o inte e personen en tjej..
Tycker att de kan vara helt underbart att bara sitta hemma o glo på en skön film.. & skulle vilja ha någon att mysa i vinermörket med.. O tog några cigg i helgen o känner för att ta en just nu..

Meeeen så kommer vi ju till den lilla listan för INNE!!
o där stämmer ju allt hehe...

hade bra..

sov gott..


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahah du är så knäpp :D

2007-12-10 @ 13:48:50
URL: http://rebeckapersson.blogg.se
Postat av: Ullis/Sammie

Asså du utstrålar sånt självförtroende gumman! Dela med dig lite till mig så blir jag glad!
Jag ger dig en varm kram i det fuktkalla skånska vintermörkret..... =)

2007-12-10 @ 18:21:43
Postat av: Loii

Haha du är för rolig. jag letade efter mitt namn i innelistan.. men så hitta jag det i utelistan...va fan liksom;) Måste hamnat fel:)

2007-12-12 @ 23:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0