JagVillBaraSovaNu!

Tjenatjena.

nu har jag kommit hem från jobb.. gör inget annat än att jobba tycker jag... Så nu tänkte ja skriva lite hur de va på jobb o e annars........................ SKIT! haha nä men fy fan, julen har inte varit än o de ända ja vill e att de ska ta slut.. vi har 100meter långa köer FAST alla kassor nästan e öppnade! alla kunder frågar en om allt!! Herregud hade ju fan en kund som frågade mig om vi inte hade mjöl här eller..? hmm jo men just nu e du på skoavdelningen!!! TÄNK lite människa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eh jo under stövlarna! Där har vi mjölken!!!!!!!

O på tal om kassorna.. E det halva priset på den..??? ja men snälla var såg du att de stod.? just de DÄR du tog varan.. alltså måste du väl för fan URSÄKTA men veta om de e halva priset eller inte................. Haha en frågade mig en gång om jah hade fel vecka..??? hmm va kan hon ha menat=/
de frågade jah oxå men då skattade hon bara bort de haha! IDIOT! Snart får du se på fel vecka tänkte ja........
O dom som plastar in allt.. Tillo med toapappert som redan har plast om sig.. o handlar alltid 2liter diskmedel.. VARJE DAG! Kom hem till mig o diska! Tack=) eller mannen som alltid kommer i damskor haha.. ja så här kan ja hålla på hela kvällen!!!!



 

Meeeeeeeeeeeeeeenn nu pipper min lilla kille. DAX att pisselissa!!!!

Så man får ta lite paus nu!!!!

men måste ju även skriva att vi har underbar kunder oxå! haha.........................




 

God Jul!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0