Hejdå 2007... Lite minnen i bilder..

Tänkte göra som looi o lägga upp bilder från året 2007

image159
Emma jag o Petra.. 06/07... Vi firar in 2007...

image160
Jag o min ampelina.. har de mysigt i parken i malmö.. Mille va oxå med...


image161
Jag o min Emma innan vi skulle ut.. har glömt vart vi gick hehe.. men tror de blev hb...=)

image162
Jag o hannabanna på lillan.. härligt.. men fy så varmt de va=/

image167
Madde o jag.. på kräftskivan o malmöfestivalen..

image170
Bowlingkväll med töserna.. Jag i dom blåajeansen =)

image171
Madde, emma, looi & jag.. Ulliz som tar bilden=)

image163
Ohhhh Turkiet... På bussen...

image164
Andra kvällen i turket...

image165
Emmaklämma o jag på etage..=)

image166
haha våran "möhippa" sen blev det etage... haha... Älskar errr....

image172
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

image168
halloween=) Ampe ska käka upp mig hehe.. Jag hittade ju inte mina vingar o gloria.. så jag fick panik, hittade bara min prinsesskrona.. så jag va en prinsessa haha.. eller inte.....


image169
En bild med mille o mogge.. innan tomteluvan åkte på.. men den har jag redan lagt upp här, så de får bli denna..

Gott Nytt år önskar Jaaaaag o millllleeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Fasen vilket härligt år Du lämnar bakom dig! JAg har haft både med- och motgångar, men året har ju slutat på bästa sätt i a f. Nu röjer vi ikväll på festen i Åkarp. Gott Nytt År! Pusssss

2007-12-31 @ 17:57:08
URL: http://ullizzen.blogg.se
Postat av: looi

gott nytt årrrrrrrrrrrr fina bilder heheh hoppas ni får kul ikväll...pusssssssssssssss

2007-12-31 @ 21:07:35
Postat av: janey

mille är nog sötaste vovvisen jag sätt!

2008-01-11 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0