GodMorgon!


Nu har man fått sina julklappar, o jag blev mycket nöjd.. Milton blev oxå nöjd! Han sprang runt med pipleksakerna hela dagen/kvällen.. Hoppas alla blev nöjda med vad dom fick. Ikväll eller lite senare iaf, ska ja hem till Ulliz för att ha en tjejmidda med mina tjejer.. Brukar annars bli fest! Men inte ikväll + att jah börjar jobba kl 7 dan efter, e dock inte så pigg på att festa loss hela natten då!!! Men man får ta igen sig på NYÅR! Yes då smäller de, hoppas de blir en lyckad kväll.. Men de e klar JAG kommer ju haha.. O mina töser.. Malin o co hade oxå kommit om hon inte hade klyddat, för nu e det försent.. Men men dom kanske kan komma när festen e igång. Då efter maten o så..... Fotade lite bilder på Mille igår i tomte luva o så här blev gullet=)


image155

Han ville inte alls ha luvan på sig, som ni ser haha..




Kommentarer
Postat av: jenny

svar: hon är en york/chihuahua..så hon har mer öron, ansikte å kropp som en chihuahua och sen har hon pälsen å färgerna som en york.

va fin har var ...väldigt söt!

godjul

2007-12-25 @ 11:55:45
URL: http://jennyslife.blogg.se
Postat av: looi

naawwwwww...sötast=)))..hihi---ja just det ni skulle ju på tjejmidda..själv sitter man på jobb och har supertråkigt=/ Pussssssss

2007-12-25 @ 15:36:21
Postat av: Ullis/Sammie

Tack för ikväll gumman!
De e då typiskt dig att klistra dig framför datorn o glo efter karlar nästan direkt efter att du kommer in genom dörren :) men där va många fina, hehehehe. Ja på nyår, då j*vlar e de vi som regerar. O du får guida mig med håret, som du e bäst på! Pussssss

2007-12-25 @ 20:31:12
Postat av: Anonym

tack själv gumman=) haha du e knäpp-- haha ja kollade bara efter 1!!!!! o han e söööötast av ALLA.

2007-12-29 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0