Var ska vi sova inatt..

Jag säger bara hatar allt just nu.. va precis o handla på coop när man fick en riktig överaskning.. ALL extrapersonal måste sluta v 40.. kul har ju bara jobbat röven av mig där bara så de gör ju inget.... men kan inte fatta de.. Mitt älskade jobb.. bara borta så.. ja eller dom säger de iaf... men nu ska jag inte tänka på de.. För ikväll e det festivalen o jag o madde ska ju ner o käka kräftor o dricka cider o vin mummmms;)

Sen ska vi dansa till var ska vi sova inatt  hihi alltid lika kul...

Hörs mer sen.. e för arg för att skriva!

Hade..

Kommentarer
Postat av: Loooi the best and the only

whooootttttttttt.....varför måste personalen sluta?????? men dom måste väl ha extra personal...vem ska annars hoppa in vid sjukdom osv??? dummaste jag hört..........ajajja du har en kul resaa tt see fram emot i alla fall=)) pusssssssss

2007-08-17 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0