Unnnderbart;)

Vilken dag så underbart. Ampe ringde o frågade om jag ville med till stranden så det blev bara att klä på sig o dra till ribban=) länge sen man va på den stranden men de va mysigt.. Sen åkte vi in till Cims jobb (Ampes syrra) käkade där mumms säger ja bara=)

Sen drog vi in till folketspark som låg brevid där vi satt o åt... Gick in o kollade på spindlar o apor=) såå gulliga, dom va lösa i ett rum som vi kom in i vi blev skit rädda haha.. såg ju bara en som sprang runt på golvet=) men så söta dom va... Vi träffade även papegoja som hette Douglas mest känd som Rosalinda eller va de va från Pippi! Ska ja sticka kniven i dej=) hehe såå söt han va.. Kunde säga hejdå o allt men han såg mest trött ut när vi va där.. fotade honom så ska se om jag lgga upp en bild på honom sen=)

Oh måste ju bara ta med att jag Therese Reinvik har hållt i en ORM! Ja kan ni fatta en orm, jag som e skit rädd för allt som har med ormar att göra haha STOLT! men hade de varit en spindel hade jag dött! över min döda kropp att en äcklig jävla hårig spindel hade fått klättra på mig NAAAJ! Never!!! usshh bara tanken gör mig rädd haha.. nä fy fan! Men de va kul att ha ormen... Kändes inte alls farligt.. jo när huvudet började närma sig mig blev jag rätt rädd men men annars gick de bra=)...

Nu e jag såå trött vill bara sova en stund.. har smsat Malin men har inte fått något svar=( bara ett jävla privat nr som ringer hela tiden o vem kan de vara??? har bara ringt sädär 5ggr idag o i över 2v... pallar inte svara, tror jag vet vem de e.. o har inte tid eller lust att ta ett snack med honom...

Deee e såååå skönt att vara ledig.. Dom ringde från jobb innan men hann inte ta de. Säker om jag kan jobba imorn men icke! ska ju beställa en resa=)

NATTA! Jag kommer snart tillbaka, väntar du???=)


Snart Gilmer Girls..


Ha en underbar dag!

Puss
Haj!


Kommentarer
Postat av: nädalije

JAAA de kan du ge dej på att jag gör! de e litta tomt på jubb nu utan dej :P hhaaha vet inte vad jag ska ta mej till, jag bara går där i min ensamhet! :( buhu buhu! <3

2007-08-14 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0