Tröttis..

Ja de kan man väl säga att man e.. vaknade precis att jah fick ett sms av Kevin.. han har varit i turkiet... kunde han inte ha åkt lite senare så hade vi kunnar festa till där nere hehe...
Men vi kommer få lika kul ändå..

Oh e så trött idag, inte bra att vara ledig, har svårt att komma upp o så sen.. Ska jobba imorn igen på  hemmet=) så kul hihi.. men då blir vi nog lite fler iaf..
Prata med johanna innan på msn.. Hon åker ju snart till grekland.. Kommer sakna min lilla tös.. men hon kommer inom jobb imorn, hon ska ha pengar av mig!! 200kr.... jag hade kunnat överföra dom men klart jag vill att hon ska ha dom i handen direkt + att jag får se henne innan hon åker, man får ju inte vara dum!! Haha!!!

Jävla hund! biter på allt!! tog precis min klämma ifrån honom =) han e en liten skithund!!!! Ska snart gå ut med honom..


nää nu ska ja spana runt lite på nätet... =)

Vi hörs!!!

haaajsvaaaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0