Söndag!

JAG VILL UT O KISSA!!!!!!!!!

Ahh ursäka de va nara milton som ville skriva ner några små ord.. han håller på hela tiden med mig så fort jag sätter mig framför datan.. Då piper, gnäller m,m... Plötsligt ska han ut!!!!
Nu slickar han mig på fötterna.. haha alllt för att jag ska se honom... han e såå söt, klart jag ser honom=)

Så då får jag frisk luft snart då. han vinner ju ändå alltid....

Jaha va har hänt hos mig idag då...
har jobbar.. skulle städa när jag kom hem.. men så lat som jag e blev det att lgga sig framför tv o sen till datan.. Men här behövs ett ryck! ser ut som FAN!! Disk och kläder över allt... Och när de finns disk kan jag ju inte laga mat hehe... För då måste man diska o de pallar man inte.. ahhh nu kom han igen... pipp pipp snyft snyft.. hör jag från han....

jag återkommer om en stund.. För han vann. dax för pisse paus.....

Tillbaka. så nu haer han kissat 50 ggr o bajsat en=) vilken duktig kille... Ljudet i mitt liv iaf..

Så var va jag... Just de hehe jah tänkte hälsa till en liten snäcka=) Heej Natta=) allt bra..?? Kul på jobb..? =)

Söndag söndag sööndag... Alltid lika trevligt när man vet att man e ledig hela nästa vecka, haha uräkta men milton busar som fan nu haha han grymtar som en gris haha.. Pluttemannen....
Nöff Nöff=)

Potatisgratäng= vad jag vill haaaa, så suen jag e på den nu.. Mummmsss.. min egna som jag fixar.. Men för att jag ska kunna göra den måste jah diska o de e frågan ska jag palla mig ut i köket för att fixa disken o sen kunna njuta av glädjen att ja har ett snyggt nydiskat kök med en härlig gratäng till midda eller ska jag fixa något från kiosken o bara skita i att mitt kök ser ut som jag vet inte vad???? Det e den stror frågan..
Ja vi får se..Vi f¨år seeee...

Nu ska jag titta klart på tven hade jag tänkt mig.. eller sova lite jag får se hehe..

ha en underbar sön...

Byeeeeeeeeeeeeeee;)


Kommentarer
Postat av: tedelini

hahah så jävla kär du e! jodå de e bra! har ju dej :D

2007-08-12 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0