Röda små vänner!


Madde & Tess
image13


Då va denna fredag över. Dålig nyheter men sen ändå rolig kväll på festivalen med min tös madde.. Blir bara så
arg på mig sj eller den fulla therese, pallar inte dra upp varför men kan ju bara säga att jag saknade en person
igår o de gör mig så arg! Person i frågan e inte värd att saknas av mig person e inte värd ett jävla SKIT!!!!! OHHH
Hatar mig sj, men nu om igår.... Först blev det av till Coop där vi köpte våra små röda små vänner....
Sen åkte vi hem till mig igen, fixade till oss o som ni ser på bilden blev det inte så lyckat för min del haha..
men pallar bry sig.. Sen lite över 18 gick vi till bussen åkte in till festivalen, hittade en perfekt plats
fast vi kom mycket senare än alla andra.. käka våra vänner o drack vårt goda vin.. Ciderna drack vi upp innan
kl blev 20:30 så vi gick vidare till dansbanan, men va tidiga så vi stannade till vid ett härligt ställe o dra upp vinet..
Men inte själva först gav vi lite till några polacker haha som fatta inte ett skit av vad jag sa men de funkade
sen kom det ett gäng gubbar som sjöng o hade sig, dom städade o så, vi tyckte att dom vå såå duktiga
så dom fick oxå smaka o tacken blev att dom körde oss i deras vagn vidare till dansbanan..
sen hörde vi bara hur några tjejer flabbade så vi kolla o där stod madde emma o jenny hahah så kul=)
Vi hade 3 liter vin om ni nu undrar varför vi bjöd så många.. vi hade hur mycket som helst kvar o man kan ju inte gå in med vin på dansbanan o v kunde inte dricka upp allt sj o vi ville ju inte slänga bort de heheh... Inne på dansbanan dansade vi som aldrg förr... Vilket drag! Woowww säger ja bara.. sen ringde Disa så hon o malin kom o dansade med oss.. + andy juuu... sen plötligt hade vi ett gäng killar hos oss o den ena bjöd upp mig til bugg haha hallllååååå vadå yr!!! Men kul va de haha.. han slängde runt med mig som en liten unge=) sen gick vi alla vidare till stan, där träffade ja min lilla sötis Janey=) såå söt hon e=).... Sen efter jag hade pratat med henne drog vi till heartbreak men andy hade glömt id så jag o madde gick inte in med dom andra... Tycker inte man går in om inte alla kommer in.. så vi käka o sen åkte vi hem.... En kul kväll blev de iaf.. förutom de man gjorde när fyllan sattfart på en haha... Tar vi inte med här Nääää!!!!!

Nu tackar jag för mig!!!!

O måste ju bara säga att jag har fått en ny läsare haha Looi min älskling!! Skaffa dig nu oxå en blogg!!!!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0