Mummmmsbit;)

såå söta vi e..


Men nog med de ja e käääääär haha.. näää men gud så söt, snygg sexig ahhh;) han va mummmss!!! haha...
men de får jag tycka.. han e singel o jag med.. mitt jävla ex kan dra!!! haha.. träffa han i dag han e fan sjuk!! men ahh jag hatar honom.. men ändå inte.. men men nu ska ja ragga upp den här nya lilla mummsbiten haha....

Jobbade idag, en vecka sem har jag preic haft, va lite svårt att ta sig upp ur sängen hehe.. men de va ändå kul att se alla.. fast inte alla som man ville se va där... Ska jobba imorn igen.. HEMMET! skor&kläder.. såå kul. hihih... älskar a´tt vara där.. e liksom uppväxt där.. haha.. får ju ta vara på tiden där nu.. Så ledsen jag blev i lör, va precis som jag plötsligt fatta att jag snart blir arbetslös, va fan ska man då göra.. så lätt e de inte att få jobb.. men men de fixar sig!!!! Hoppas jag iaf... klagggggaaaaaarrrrrrrrr alltid på coop men COOP i mitt hjärta!!! 4ever=)



Tack för idag!!


Käärleeeek ♥ haha!!! naaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0