Kärlek....

 Kärlek, Kärlek och käärlek de va bara de jag tänkte säga;)....

Nu e kl 11:30 O det e ingen som svara av Malmqvistarna=( Vill ju ut o sola... O inte själv! vet så tråkigt de e.. Inte alls kul... Noppsnopp...

Just de skaffade denna lilla blogg precis o skaffade bilddagbok i tis=) så nu kan jag skriva av mig...

E ledig idag, så skönt.. men ändå e jag vaken? va e detta.. De e solen som hindrar mig för att sova, den vill att jah ska ut o sola! Bli brun o fin=) Nja brun iaf...
Längtar tills nästa freda KRÄFTSKIVA ska bli så gott att suga på dom små rackarna;) o så dricka gott vin o pussas på min Madde haha.. Blir alltid så pussig när jag dricker vin... Haha=/
Sen när kl e 21:00 ska vi vara på dansbanan o dansaloss till PERIKLES & VAR SKA VI SOVA I NATT???!!!! Woowww såååååå kul... Gjorde vi ju förra året oxå... men då va vi inte framme men kunde höra hur skånelåten satt igång INTE KUL! så nu får vi bannemaj inte missa dom...

Ursäkta mitt skrivar språk=) haha skriver precis som jag pratar alltså hur som helst!  Och precis hur jag vill..  Bara så ni e med..

Heeeeeeejsveeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0