Jaaaagbliiiirgaaaaalen!

Ja de blir jag!! på henne hatar när hon gör så´.. Jävla idiot!! Ärligt e hon helt dum i huvudet?? OHHHH idiot.... hatar hatar hatar!! nää klart inte, men fy fan så här blir de alltid.. så jävla trött på de.. på henne...!!!

Fyyy vad duktig jag va på jobb idag... inte nog med de att jah jobbade över 2 o 1halvtimme. jag röjde på allllllllllla reaskorna o de e mycket skor som var precis överallt!! o ingen stanns.. såå snyggt de blev innan jag gick=) Så stolta alla va över mig haha! hahahahaha..... nä men de blev snyggt.. ... riktigt snygg.. japp jappa jaaappp....

Så sen skulle jag ju iväg o simma men så blev det ju inte för att IDIOTEN va inte hemma.. fast vi bråkade om just de. så gör hon fan de ändå, fast hon aldrog gör de.. men just de hon skulle ju komma hem sen.. så vi kunde simma som vi hade sagt.. men ojjj hon glömdöe höra av sig när hon kom hem.. så dom stängde fast jag smsa o sa när dom stängde.. men de svara hon inte tillbaka på... säger fy fan för diiiig!!!!!!!!!!!! så jävla trött på de....

nä nu ska jag röka...


såå ....

näää nu jag vila..
haaaaaaaaaaaaaaaaaajdååååååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0