Godmorgon!!

Heeeeeeeeeej ♥
allt bra idag.. hade helt glömt bort att skriva nu ju... KONSTIGT inte likt mig, har jag glömt bort att skriva imin blogg haha?? hmm.. Men va har hänt här undertiden då..? Jo jag har jobbat o som lilla lillan skrev i sin blogg så fixade vi på skorna i freders, låter inte kul men med söta natta blir de sååå kul=) haha..
Vaaa?? Haha skojar du.. E katten en hona då haha.. ja som sagt, våra kunder e för härliga.. Ah de va bara något som jag läste från nattas blogg.. haha.. en kund hade berättat för henne att om katten har tre olika färger som tex svart, vit o brun så a katten en hona.. haha typ så stod de eller..???=) haha som jag skrattade hahaha ahahaha hahahahahahahahaha=)

Malmöfestivalen... Ja då va de slut på de o vi ses nästa år.. Men jag missa hela fredan=( Buhuu ville ju oxå se The Ark=( o nää de e inte dåliga.. jag satt hemma hela fredan.. skulle jobba på lörd o jag vet hur jag blir om jag går ut.. då vill jag bara ha en cider o en till o en till så e de hela tiden.. tillslut o jag full o vill bara hitta på mer skit.. dansa o ha kul.. sen e jag inte hemma förrän kl e MORGON o sen hinner jag inte sova för jag ska upp, o sen e jag såå bakis på jobb o deeeeeeee tycker vi inte om!!!!!!!
Såååå därför va inte jag på festivalen..
Men va gjorde jag igår då.. Hmm just de åkte hem till malin satt o snacka skit o titta på film.. haha shrek eller va den heter... den e sååå ball haha åsnan hahaha...  fast de va 2an som gick på tv.. länge sen man såg den.. men säger bara måste se 3an...
sen somnade ja hemma hos henne så jag kom hem rätt sent..

ahh nu pallar jag inte skriva mer...
fast jag hade ju inte så mycket att skriva.. pallar ju inte dra upp allt som händer o såå.. för ja duu de händer mycket i mitt liv... fyyyy fan.. haha ja just de..
GLÖM INTE DE=)


hade så bra!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0