Bakadpotatis med ost&skinkröra;)

Hejsan.. kl e nu 00:40 & vi har precis kommit hem...
Har varit hemma hos malin o emma, tittat på film o haft de trevligt..
Innan idag va jag o emma i stan käkade lunch på grafitti det blev bakadpotatis mumms va gott;) Helt underbart..
Sen gick vi in på apollo o bokade en resa till turkie=) så vi åker den 8 sept...
Och sen drog vi till emmas jobb ,Carolicity köpte vars en digitalkamera, för de måste man ju ha när man ska utomlands eller hur=) jag tog en rosa o hon en grön.. Va riktigt billiga gick på ungefär 1500kr st..

Sen åkte malin o jag in på COOP o köpe en röd resväska o lite mat...

Ohh e så trött.. Imorn ska jag fixa här hemma, madde kanske kommer så här får ju vara snggt då...
Annars kommer hon på freda för då e de kräftskova som gäller... O massa dans till var ska vi sova inatt.. O massa fylle haha.. Nää fyy sånt håller jag inte på med... Ah bara ibland.. hehe...

Mån börjar jobb igen, har varit skönt att vara hemma o ta de lugnt några dagar... Men känns konstigt att inte jobba eller träffa mina kollegor SAKNAR! haha jo men lite iaf.. Tråkigt bara att aset e tillbaka.. BUuuuhuuuu!!!!!! Men men skit i han!!!!!

Nu ska jag återgå till min kära familj Simpson.....

Vi hörs.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0